با سلام

طی مدت اخیر شاهد دانلود از سرورهای سایت به صورت ریموت توسط برخی از کاربران بودیم .

همچنین با توجه به رشد مصرف کاربران و افزایش تصاعدی کاربران اشتراکی سایت بر آن شدیم تا با خریداری سروری قدرتمند و پرسرعت خیال خودمان و کاربران را از لحاظ سرعت و پهنای باند راحت نماییم .

با هماهنگی های انجام شده با دیتاسنتر SoftLayer که به جرات می توان گفت یکی از بهترین دیتاسنترهای موجود در دنیاست ، یک سرور Quad-Xeon با شبکه ی اختصاصی    1Gb/s  = 125 Mbyte/s خریداری و به مجموعه ی سایت ما اضافه گردید . بنابر تست های انجام شده و درخواست ما ، این سرور در دیتاسنتر Washington نصب و راه اندازی گردید که نسبت به دو دیتاسنتر دیگر این مجموعه به خطوط مخابراتی کشورمان نزدیک تر می باشد و از کیفیت و سرعت بالاتری نیز برخوردار است . ( در انتها تصویر ساختار کلی این دیتاسنتر نمایش داده می شود )

با تست های انجام شده به صورت ریموت از طریق سایر سرورها به سرعت نهایی ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه (‌۱۰۰ مگابایت بر ثانیه ) به صورت عملی دست یافتیم .

این سرور طی سه روز گذشته به صورت آزمایشی در آدرس سرور ۱ سایت قرار گرفت و  جهت اطمینان تست های گوناگون دانلود از این سرور انجام پذیرفت و هم اکنون کلیه لینک ها به این سرور ارسال می شوند .

برخی از لینک ها بنابر ضرورت بلافاصله به سرور شماره ۳ که در دیتاسنتر SingleHop واقع شده است ارجاع داده می شوند که نوعی تقسیم بار نیز به وجود آمده است .

در پایان امیدواریم با این افزایش پهنای باند که هزینه ی بسیار زیادی را نیز در پی داشته است ، شاهد دانلودی پرسرعت برای کلیه کاربران باشیم .

http://lg.softlayer.com/SoftLayer3/img/header_logo_text.jpg