با سلام
طی هفته های گذشته باتوجه به درخواست های مکرر کاربران، تعدادی از سایت هایی که طی سال های گذشته با مسدود شدن مکرر اکانت ها مجبور به حذف آن ها شده بودیم علیرغم اوضاع نابسمان ارزی، تحت پوشش قرار دادیم.
با توجه به ریسک این سایت ها و همچنین استفاده از سرورهای متعدد واسط جهت دانلود، هزینه دانلود از این سایت ها بالاتر از سایر سایت های عادی میباشد.
برخی از این سایت ها با ضرایب بالاتر و همچنین حداقل حجم کسر حجم در نظر گرفته شده اند که لیست بروز این ضرایب در سمت راست صفحه اصلی و همچنین منوی سایت های پشتیبانی شده در ربات تلگرام رپیدپارس موجود می باشد.
برخی از این سایت ها (نه همه) دارای حداقل محاسبه حجم هستند. بدین صورت که اگر برای یک سایت حداقل حجم فایل یک گیگابایت با محاسبه ۳ گیگابایت در نظر گرفته شده باشد، به عنوان مثال اگر فایل شما حجمی کمتر از یک گیگابایت داشته باشد (مثلا ۸۰۰ مگابایت) بازهم همان ۳ گیگابایت از اکانت شما کسر می شود.
قطعا حتی ضرایب و شرایط این سایت ها، بسیار بصرفه تر از خرید اکانت اختصاصی و هزینه کردن چند میلیون تومانی بابت دانلود چند فایل ضروری می باشد.
جهت جلوگیری از تبدیل لینک های ناخواسته سایت های دارای ضریب بیشتر از ۳، در هنگام تبدیل لینک از این سایت ها، لینک ها به صورت عادی تبدیل نمی شوند و می بایست در انتهای لینک عبارت confirm را از بابت اطلاع از شرایط و ضرایب این سایت ها، اضافه نمایید.
بزودی با تکمیل این سایت ها، لیست سایت های پشتیبانی شده نیز بروزرسانی و در قالب دو دسته سایت های عادی و سایت های ناپایدار یا دارای ضرایب بالا دسته بندی خواهد شد.