با سلام
طی مدت اخیر با پشتیبانی تعدادی زیادی از سایت ها تحت عنوان سایت های ناپایدار که به خاطر شرایط شان دارای ضریب های بعضا بالایی هستند، جهت اطلاع کاربران از سایت های دارای ضریب بیشتر از ۲، ابتدا مکانیزمی را به سیستم اضافه کردیم که در مرحله اول از تبدیل لینک این سایت ها جلوگیری میکرد و به شما داشتن ضریب و کسر حجم بیشتر را اطلاع می داد. تبدیل لینک این سایت ها صرفا پس از مراجعه به صفحه اصلی و اطلاع از ضرایب و سپس اضافه کردن عبارت confirm به انتهای لینک ها امکان پذیر بود.

سپس به درخواست تعدادی از کاربران قابلیتی به کنترل پنل اضافه شد تا در صورت تمایل کاربر، مکانیزم بالا غیرفعال و بدون نیاز به تایید، لینک ها توسط سیستم در همان مرحله اول پذیرش می شدند.
با اینحال هیچکدام از این دو قابلیت مطلوب ما نبودند.
در نهایت با پیاده سازی زیرساخت مورد نیاز در سمت سرورها و ایجاد تغییرات در پنل سایت، مکانیزم جدیدی طراحی شد که بلافاصله پس از ارسال لینک، لینک ها را پردازش و ضرایب را محاسبه می کند. سپس در صورت داشتن ضریب، در همان صفحه تبدیل لینک در یک جدول ضرایب را نمایش می دهد تا هم اطلاع رسانی و پیدا کردن ضریب برای شما راحت تر باشد و هم با فشردن دکمه سبز تایید، بدون نیاز به ورود عبارت confirm لینک ها به سرور ارسال و پذیرش شوند.
به صورت همزمان تغییراتی در صفحه اصلی سایت ایجاد کردیم تا اطلاع رسانی برای سایت های دارای ضریب به نحو بهتری انجام پذیرد.

همچنین طی روزهای گذشته تغییرات دیگری در بخش وضعیت فایل های در حال انتقال، مدیریت فایل ها و تبدیل لینک انجام دادیم که با نمایش بهتر پیام های سایت، اطلاع رسانی در خصوص وجود لینک های در حال تبدیل یا در صف انجام پذیرد . همچنین درصورتی که لینک های شما در صف به دلیل ناکافی بودن اعتبار باقیمانده متوقف شده باشند، از طریق نمایش پیام مناسب در پنل سایت، این موضوع به شما اطلاع رسانی خواهد شد.