با سلام
در ماه گذشته با مسدود سازی یکباره و بدون اطلاع قبلی سرور ایران مان توسط شرکت میزبان (فراسو) و همچنین عدم امکان دریافت سرور از سایر شرکت ها، توقف سرویس دهی خدمات سرور ایران را اعلام کردیم.
باتوجه به اختلالات پیش آمده روی برخی از سرویس دهنده های اینترنت ایرانی، جهت کاهش مشکل دسترسی کاربران، اقدام به پیگیری مجدد جهت تهیه سرور ایرانی کردیم.
در نهایت موفق به دریافت سرور جدیدی هرچند با منابع محدود و پردای هزینه بسیار بالاتر از دیتاسنتر دیگری شدیم. برای سرور جدید در ازای هر گیگابایت دانلود شما، هزینه مجزایی جهت انتقال اطلاعات به سرور ایران پرداخت می شود. بخش عمده این هزینه توسط ما تقبل می شود و بخش اندکی از آن توسط شما با افزایش ۲۰٪ کسر حجم در حین دانلود (درصورت استفاده ازسرورایران) پرداخت و از اکانت شما کسر میشود.
با توجه به این افزایش هزینه، آدرس سرورهای جدید ایران متفاوت از قبل تعیین شده است و انتخاب قبلی کاربران برای سرورایران، حذف شده است.
جهت انتخاب مجدد سرور ایران، از بخش کنترل پنل می توانید سرور دانلودی اکانت خود را تغییر دهید.
همچنان سرور اروپا (اصلی با منابع و سرعت بیشتر) و ترکیه بدون هیچ هزینه اضافه ای در دسترسی شما هستند.
سرورهای ما به خصوص سرور اصلی در اروپا در تمام نقاط کره خاکی (به جز ایران) بدون هیچ اختلالی و با بالاترین سرعت طی ماه های گذشته بدون هیچ وقفه ای در حال سرویس دهی بوده اند. طی پیگیری های مکرر انجام شده از زیرساخت اینترنت ایران، مدعی هستند که اختلالی نیز روی سرورهای ما وجود ندارد و احتمالا این اختلالات به صورت کلی در برخی از سرویس دهنده ها پیش آمده است که خارج از امکان پیگیری ما می باشد.