با سلام
مشکل سایت پیکوفایل بررسی و رفع شد
همچنین سایت فایل جوکر اخیرا همانند برخی سایت ها نظیر رپیدگیتور حساسیت خود را افزایش داده و طی روزهای گذشته اقدام به بستن اکانت های ما کرده است.
از طرفی این سایت باتوجه به ترافیک روزانه بسیار محدود هر اکانت و نیاز به حل کپچا در ازای هر دانلود، عملا گرانترین سایت پشتیبانی شده می باشد.
لذا باتوجه به افزایش ریسک و هزینه پشتیبانی از این سایت، به ناچار تا اطلاع ثانوی مجبور به افزایش ضریب دانلود از فایل جوکر به ۴ می باشیم.
با اینحال جهت رفاه حال کاربران و اطلاع رسانی، ضریب جدید این سایت با ۳ روز فاصله، از ۸ دی ۹۹ اعمال خواهد شد.
آپدیت: باتوجه به مسدود شدن اکانت ها و وقفه در تبدیل لینک ها، لینک های موجود در صف تا فاصله زمانی ۱۲ دی با ضریب قبلی تبدیل شدند و ضریب جدید از ۱۲ دی اعمال شد.
آپدیت ۲ (بامداد ۱۵ دی ماه): با افزایش مصرف کاربران (به علت حذف پشتیبانی فایل جوکر و یا افزایش ضریب در سایر سایت ها) تعدادی از اکانت های ما مجددا مسدود شد. ترافیک اکانت های فعال نیز به اتمام رسیده است. به ناچار با توجه به افزایش ریسک و هزینه پشتیبانی از فایل جوکر، مجبور به افزایش ضریب پشتیبانی این سایت به ۶ هستیم. در تلاش هستیم مجددا با تهیه اکانت از ۱۷ دی ماه، لینک های این سایت را مجددا تبدیل نماییم. در صورت عدم تمایل به تبدیل با این ضریب تا پیش از این زمان، می توانید لینک های موجود در صف را از طریق ربات تلگرام کنسل نمایید.
ممکن است با ادامه این روند، مجبور به حذف پشتیبانی از فایل جوکر شویم.
آپدیت ۳ ( ۲۷ بهمن ماه): با پیاده سازی سیستم جدید برای FileJoker و افزایش اکانت های جدید، زمان انتظار از دیروز صبح برای تبدیل لینک از فایل جوکر از چند روز به چند ساعت یا حتی چند دقیقه رسیده است و در حال حاضر تمام لینک های موجود در صف به اکانت کاربران منتقل شده اند.