با سلام
از اردیبهشت ماه امسال، برخی از سایت های دانلود اشتراکی شیوه جدیدی جهت جلوگیری از دانلود انبوه از اکانت هایشان پیاده سازی کردند که منجر به بسته شدن اکانت های زیادی در سایت ما و سایر سایت های مشابه داخلی و خارجی شد.
علیرغم افزایش همزمان و پیوسته نرخ دلار، تاحد امکان تلاش کردیم با خرید مجدد اکانت ها و پیاده سازی راهکارهای فنی جدید که بسیار وقت گیر و هزینه بر بود، از این سایت ها همچنان پشتیبانی کنیم.
متاسفانه باتوجه به دخیل بودن عامل انسانی در این موضوع (بعضا رقبا)، متحمل ضرر بسیار زیادی از این بابت تاکنون شده ایم. به عنوان مثال سایت رپیدگیتور تاکنون بیش از ۴۰ اکانت ما را مسدود کرده است. از طرفی این سایت سخت گیری شدیدی روی دانلود از طریق هر اکانت اعمال کرده است که پس از مدتی استفاده، برای هر اکانت پریمیوم اجازه دانلود یک الی دو فایل را در هر ساعت می دهد و پس از آن خطای ۵۰۳ نمایش می دهد. تاکنون ما سعی کردیم با کمک سیستم صف، لینک های کاربران را به نوبت تبدیل نماییم. هرچند قاعدتا با محدودیت های اعمال شده، زمان تبدیل لینک ها طولانی شده بود. اخیرا هم شاهد افزایش درخواست های کاربران از رپیدگیتور بودیم (بیش از ۱۷۰۰ لینک در صف منتظر هستند) که ظاهرا به علت مشکلات سایر سایت ها بوده است.
ساعاتی پیش رپیدگیتور نصف باقیمانده اکانت های ما را مسدود کرد و عملا همین ظرفیت فعلی را هم دیگر نداریم. لذا علیرغم میل باطنی مجبور به حذف پشتیبانی از سایت رپیدگیتور هستیم. لینک های موجود در صف هم تا زمانی که باقیمانده اکانت های ما مسدود نشده باشند، به مرور تبدیل خواهند شد.
همین اتفاق متاسفانه برای سایت های توربوبیت و هیت فایل (که مربوط به یک شرکت هستند) رخ داده است و مجبور به حذف این سایت هم می باشیم. لوگوهای سایت های پشتیبانی در اسرع وقت بروزرسانی خواهند شد.
این شرایط و مشکلات مربوط به رپیدپارس تنها نیست و حتی سایت های خارجی (علیرغم دریافت حق اشتراک به دلار و یورو) هم درگیر این مشکلات هستند. توصیه ما به شما این است که در صورت امکان از بخش جستجو سایت و سیستم یوزنت و تورنت استفاده نمایید. بخش جستجو رپیدپارس از ۹ سایت اختصاصی پشتیبانی می کند و علاوه بر سرعت بالا و نداشتن دردسرهای این چنینی، برخلاف سایت هایی نظیر رپیدگیتور که ضریب دار بودند، بدون ضریب است و هزینه دانلود شما را کاهش خواهد داد.
همچنین اگر دانلود شما تاکنون صرفا از سایت های حذف شده بوده است و از سایر سایت ها و خدمات رپیدپارس استفاده نداشته اید، می توانید مطابق قوانین سایت، درخواست عودت باقیمانده اعتبار اکانت خود را به بخش پشتیبانی ارسال نمایید.
ضمنا باتوجه به داشتن نمایندگی مجزا از سایت های رپیدگیتور و توربوبیت و هیت فایل، امکان ارائه اکانت اختصاصی از این سایت ها را برای شما براساس قیمت روز دلار و با در نظر گرفتن کارمزدهای که باید حین خرید اکانت در درگاه های واسط پرداخت کنیم، فراهم می باشد. در صورت تمایل می توانید درخواست خود را به بخش پشتیبانی سایت ارسال نمایید.
*بروزرسانی: متاسفانه ساعاتی پیش آخرین اکانت های ما بسته شدند. به همین دلیل تمام لینک های منتظر در صف لغو خواهند شد.