با سلام
باتوجه به افزایش روزانه قیمت ارز، جهت تامین هزینه های سرورها و اکانت ها علیرغم میل مان ناگزیر به افزایش قیمت اکانت ها هستیم.
همانطور که می دانید قیمت ارز این روزها به نسبت سه سال گذشته بیش از شش برابر افزایش یافته و به بیش از ۲۰ هزارتومان در ازای هر دلار رسیده است. در هربار افزایش قیمت ارز، سعی کرده ایم افزایش قیمت بسته های سایت با فاصله زمانی چندماهه و با نسبت بسیار کمتر نسبت به افزایش قیمت ارز صورت پذیرد. اما اینبار سرعت سیر صعودی قیمت ارز به حدی است که دیگر امکان ارائه پیکج ها با قیمت قبل و تامین هزینه های سایت وجود ندارد و ناگزیر به افزایش هزینه های بسته های سایت هستیم.
هرچند در پکیج های جدید هم میانگین قیمت اکانت ها (با در نظر گرفتن بسته ۱۲۰ گیگ)، به نسبت قیمت ۳ سال گذشته با نسبت بسیار کمتری و درحدود ۳ برابر افزایش یافته است (درحالیکه قیمت دلار بیش از ۶ برابر شده است) .
لازم به یادآوری است از ابتدای فعالیت سایت در پاییز ۸۷ تا اواخر سال ۹۷ قیمت بسته ۱۰۰ گیگابایت ۲۶ هزار تومان معادل هر گیگ ۲۶۰ تومان بوده است. و اکنون قیمت یک بسته ۱۲۰ گیگابایتی ۹۶ هزار تومان معادل هر گیگابایت ۸۰۰ تومان می باشد.
البته این روزها شرایط فعالیت بسیار دشوارتر شده است و سایت های دانلود با پیاده سازی مکانیزم های جدید، به طور پیوسته در حال مسدود کردن اکانت ها هستند که ریسک و هزینه دانلود هر گیگابایت را حتی در مقیاس دلاری هم به شدت افزایش داده است.
در پایان یک آفر را به عنوان تخفیف و کاهش هزینه دانلود شما عزیزان در نظر گرفته ایم:
تا اطلاع ثانوی علیرغم افزایش هزینه های دیتاسنتر ایران از اردیبهشت ماه، با پکیج های جدید، میزان محاسبه حجم سرور ایران از ۳۰ درصد به ۱۰٪ کاهش خواهد یافت (معادل سرور اروپا). با استفاده از سرور ایران، سرویس دهنده شما می بایست ترافیک دانلود شما را داخلی و نیم بها محاسبه نماید.
در صورتی که اکانت شما از قبل شارژ داشته باشد و پکیج های جدید را تهیه نمایید، این آفر از لحظه شارژ، شامل کل مصرف شما از آن لحظه به بعد خواهد شد.
ضمنا برای کاربران پر مصرف یک بسته با حجم ۲ هزار گیگابایت به قیمت یک میلیون و چهارصد هزارتومان در نظر گرفته شده است که برای تهیه آن می بایست با بخش پشتیبانی سایت هماهنگ نمایید.
امیدواریم که سیر نزولی ارزش پول ملی کشور متوقف و تبدیل به سیر صعودی ارزش آن گردد…