با سلام
بخش مدیریت فایل ها – نسخه سبک مورد بازنویسی قرار گرفت و امکانات جدید به شرح زیر به آن اضافه شد:
۱ – پشتیبانی از پوشه بندی فایل ها و نمایش پوشه ها به صورت پیشفرض
امکان نمایش بدون پوشه بندی همانند قبل با انتخاب از منوی پایین (تعداد فایل) وجود دارد.
۲- امکان ایجاد ساخت پوشه جدید
۳ – امکان جابجایی فایل ها و پوشه ها به سایر پوشه ها به صورت گروهی
۴ – امکان کپی کردن پوشه ها و فایل ها
هنگام کپی کردن، فایل های جدید به مدت ۱۴ روز اعتبار خواهند داشت و یک سوم حجم فایل از اکانت شما کسر می گردد.
۵- امکان فشرده سازی و ساخت آرشیو از پوشه ها و فایل ها (به صورت آزمایشی)
از این پس می توانید با انتخاب فایل ها و پوشه های مدنظر از آن ها یک فایل Rar یا Zip بسازید و به حتی به دلخواه برای آن ها رمز دسترسی ایجاد نمایید.
در هنگام درخواست ساخت آرشیو، حجم فایل ها اصلی (مستقل از حجم آرشیو نهایی) به صورت کامل (۱۰۰٪) از اکانت شما کسر می گردد.
توضیحات و آموزش استفاده از قابلیت فشرده سازی فایل ها در پست بعدی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.
۶- مجموع حجم فایل های درون پوشه (حتی با احتساب زیر پوشه ها) محاسبه و در کنار هر پوشه نمایش داده می شود.
۷ – کمترین مدت زمان اعتبار فایل های یک پوشه در کنار هر پوشه نمایش داده می شود.
۸ – اگر دانلود حداقل یکی از فایل های درون پوشه تاکنون توسط شما انجام نشده باشد، رنگ پوشه همانند فایل ها عادی، به صورت پر رنگ و در غیر اینصورت به صورت کم رنگ نمایش داده می شود.
۹ – ترتیب نمایش براساس زمان ایجاد، زمان حذف، حجم فایل ها و نام به صورت همزمان هم برای پوشه ها و هم برای فایل ها انجام می شود.
۱۰ – پوشه هایی که فایل های آن منقضی شده اند، تعداد روزهای گذشته از زمان انقضای آخرین فایل به صورت عدد منفی نمایش داده می شود. (تا در صورت نیاز جهت خلوت کردن لیست، اقدام به حذف آن ها نمایید)
۱۱ – رنگ بندی پوشه ها براساس حداقل مدت زمان باقی مانده فایل های درون آن، همانند فایل های عادی به رنگ سبز و یا صورتی (برای فایل هایی که کمتر از ۴ روز اعتبار دارند) نمایش داده خواهد شد.
سعی شده است این تغییرات به گونه ای باشد که با یک نگاه به بخش مدیریت فایل ها به صورت چشمی و سریع بتوانید فایل های خود را اولویت بندی و دانلود کنید. (به خصوص فایل هایی که زمان انقضای آن ها نزدیک است)

همچنین در صورت عدم تمایل به نمایش پوشه ها (مثل نسخه قبل)، کافی است از منوی پایین، در بخش اول (تعداد و نوع نمایش)، گزینه های بدون نمایش پوشه ها را انتخاب نمایید تا فایل های شما همانند قبل مستقل از پوشه بندی، نمایش داده شوند.

باتوجه به پوشش امکانات بخش مدیریت فایل های قبلی توسط بخش مدیریت فایل ها – نسخه سبک، از این پس فقط یک بخش مدیریت فایل (همان مدیریت فایل – نسخه سبک) خواهیم داشت.
اگر در نمایش بخش مدیریت فایل ها – نسخه سبک مشکلی دارید و یا امکانات یاد شده برای شما به خوبی کار نمی کند، می بایست پنل وب سایت را با فشردن همزمان کلید های CTRL + Shift + R (و یا Command به جای CTRL در مک) Refresh نمایید.
اگر همچنان مرورگر شما از نسخه Cache شده استفاده می کند، می توانید Cache مرورگر را در صورت امکان پاک و یا تا زمان انقضای Cache از یک مرورگر دیگر استفاده نمایید.
همچنین اگر از V P N و نظایر آن استفاده می کنید، بهتر است یکبار آن را قطع کرده و از طریق ارتباط مستقیم، یکبار پنل خود را Refresh نمایید. ممکن است نودهای میانی V P N شما بخشی از پنل را Cache کرده باشد.
جهت دریافت بروزرسانی جدید بر روی نسخه موبایل Chrome کافی است یکبار از منوی سمت راست، گزینه Desktop Site (Request Desktop Site) را فعال نمایید.
با فعال کردن این گزینه نسخه جدید دریافت خواهد شد و می توانید مجددا این گزینه را غیرفعال کنید.

تست های متعددی برای پیاده سازی این قابلیت های پیچیده طی این مدت انجام شده است، با اینحال اگر با هرگونه مشکلی مواجه شدید، کافی است به ما از طریق منوی تماس با ما اطلاع دهید تا موضوع را در اسرع وقت بررسی و رفع نماییم.