با سلام

 طی چند ماه گذشته تقاضاهای مختلفی از طرف تعدادی از کاربران در رابطه با تمدید خودکار فایل ها و همچنین تورنت های فعال دریافت کرده‌ایم.

امروز این سیستم به صورت کامل پیاده سازی و فعال گردید. این قابلیت به طور پیش فرض غیرفعال می باشد. برای فعال کردن این قابلیت ویژه، کافی است ابتدا، پنل سایت را با زدن دکمه‌های Ctrl + R در مرورگر خود بروز نمایید. سپس از منوی کنترل پنل، گزینه ی مربوطه را فعال نمایید. این سیستم دارای دو بخش می باشد:

بخش اول که مربوط به لینک هایی است که در حال حاضر در پنل شما می باشند، همانطور که میدانید در صورت عدم تمدید، فایل شما پس از ۳۰ روز از زمان تبدیل لینک، از اکانت شما حذف می گردد. حال با فعال کردن قابلیت تمدید خودکار فایل ها، ۳ روز پیش از مهلت تمدید، فایل های اکانت شما توسط سیستم تمدید خواهند شد.

بخش دوم نیز مربوط به سیستم تورنت می باشد. همانطور که می دانید تورنت های شما ۷ روز در سیستم فعال می مانند تا در صورت وجود seed یا peer، ذخیره و آماده شوند.

حال ممکن است تورنتی دارای seed و peer باشد اما به علت پایین بودن سرعت آن ها و همچنین بزرگ بودن سایز فایل، نیازمند زمانی بیش از ۷ روز برای آماده سازی باشد.

از این پس در صورت فعال بودن سیستم تمدید خودکار فایل ها، اگر تورنت شما در مهلت مقرر شده تکمیل نشده باشد ولی براساس اطلاعات آماری، امکان تبدیل آن باشد (100% available)،تورنت به صورت خودکار تمدید خواهد شد .

هزینه ی تمدید فایل ها نیز معادل یک سوم حجم آن ها و هزینه ی تمدید تورنت ها برای هر هفته تمدید آن، به میزان ۹۰٪ حجم فایل ها می باشد.

توجه داشته باشید برای استفاده از این سرویس می بایست اکانت شما دارای شارژ کافی باشد وگرنه حساب شما منفی خواهد شد و عملیات تمدید انجام نخواهد شد.

برای پیاده سازی این سیستم تلاش شده است علیرغم پیچیدگی های آن، تست های مختلف و دقت در پیاده سازی به بالاترین نحو ممکن صورت پذیرد. اما ممکن است هنوز اشکالات جزیی از دید ما پنهان مانده باشد، لذا از شما تقاضا داریم در صورت بروز مشکل ما را سریعا مطلع نمایید.

با تشکر – مدیریت رپیدپارس