با سلام
همانطور که با سایت mega.co.nz (یا همان mega.nz) آشنایی دارید، این سایت از سیستم رمزنگاری پیچیده ای جهت نگه داری فایل ها استفاده می کند.
جهت دانلود از این سایت، فایل ها می بایست از طریق پنل این سایت و در مرورگر دانلود و از حالت رمز خارج شوند.
اگر به خاطر داشته باشید در همان ماه های اولیه راه اندازی سایت مگا، ما در رپیدپارس به عنوان یکی از اولین سایت ها در جهان، امکان تبدیل لینک های این سایت را فراهم کرده بودیم.
هرچند پیاده سازی و خروج از رمزنگاری همزمان فایل ها (عدم نیاز به انتظار آماده سازی فایل در انتها) تنها منحصر به رپیدپارس است به نحوی که تا زمان نگارش این متن، این قابلیت هنوز در سایت اصلی نیز پیاده سازی نشده است!
یکی از مشکلاتی که کاربران برای دانلود از سایت مگا داشتند، عدم امکان دانلود پوشه ها (فولدر) از طریق رپیدپارس بود.
پیش از عید نوروز، زیرساختی جهت دانلود کانال های یوتیوب و پوشه ها در رپیدپارس آماده شد که در مرحله ی اول امکان تبدیل لینک کانال های یوتیوب راه اندازی شد.
در مرحله ی بعدی پس از ماه ها مطالعه سیستم رمزنگاری و عملکرد سایت مگا، آزمون و پیاده سازی کدهای مورد نیاز، امکان تبدیل لینک پوشه های سایت مگا نیز فراهم شد.
همانند سایر بخش های رپیدپارس، به محض ارسال لینک و دریافت آن توسط سرور، نیازی به بازبودن مرورگر جهت تکمیل فرآیند انتقال پوشه ها نخواهد بود.
حتی شما می توانید لینک پوشه ی خود را از طریق ربات تلگرام رپیدپارس ارسال نمایید.
سیستم بلافاصله زیر پوشه های مورد نیاز را در اکانت شما ایجاد و سپس فایل ها را تک به تک دریافت و به اکانت شما اضافه خواهد کرد.
بنابراین در لحظات اول ممکن است در بخش مدیریت فایل ها، صرفا با پوشه های خالی روبرو شوید که به محض تکمیل دانلود هر کدام از فایل ها، پوشه ها تکمیل خواهند شد.
در پایان نیز نتیجه و آدرس کل لینک ها به ایمیل اکانت شما ارسال خواهد شد.
همچنین در صورت عضویت در ربات تلگرام رپیدپارس، شما از پایان عملیات مطلع خواهید شد.
در صورت به پایان رسیدن شارژ اکانت، عملیات متوقف خواهد شد و به محض انجام شارژ، عملیات ادامه خواهد یافت.
امکان مشاهده تعداد لینک های منتظر برای تبدیل و همچنین انصراف از ادامه تبدیل لینک های منتظر در صف، از طریق ربات تلگرام رپیدپارس فراهم می باشد.
البته باید در نظر داشته باشید قابلیت انصراف از تبدیل پوشه ها صرفا جهت جلوگیری از بروز اشتباه توسط کاربران می باشد و درصورت استفاده مکرر از این قابلیت، اکانت شما مسدود خواهد شد.

با آرزوی لحظاتی شاد – رپیدپارس