با سلام
به درخواست مکرر کاربران، کانال های یوتیوب نیز به به صورت آزمایشی به سیستم رپیدپارس اضافه شدند.
این قابلیت شامل آدرس ویدیوهای عمومی کاربران دارای لیست پخش نیز می باشد.
برای اضافه شدن این قابلیت به رپیدپارس، سیستم جدیدی طراحی و پیاده سازی شد تا لینک های دارای زیر مجموعه (مثل کانال یا پوشه ها) هم قابلیت تبدیل و انتقال داشته باشند.
شما کافی است لینک مدنظر خود را از طریق بخش تبدیل لینک ارسال نمایید و ادامه کار را به ما بسپارید. این سیستم به صورت کاملا خودکار عمل می کند و همانند سایر بخش های رپیدپارس نیازی به باز بودن پنجره سایت در مرورگر شما نمی باشد.
در این سیستم به محض دریافت لینک های کانال یا پوشه، آدرس تمام فایل های زیرمجموعه استخراج و به بانک اطلاعاتی سایت اضافه خواهد شد.
سپس لینک ها به صورت مجزا به سیستم تبدیل لینک ارسال و به اکانت شما اضافه می شوند. هر فایل به محض اتمام انتقال و مراحل آماده سازی، از بخش “مدیریت فایل ها- نسخه سبک” قابل دریافت می باشد.
در پایان نیز لینک های رپیدپارس و نتیجه تبدیل لینک از طریق ایمیل ثبت نامی به اطلاع شما خواهد رسید.
باید توجه داشته باشید عملیات انتقال لینک های گروهی به محض ارسال لینک غیرقابل انصراف می باشد و تا زمان اتمام دریافت کلیه لینک ها، عملیات ادامه خواهد یافت. این عملیات به صورت بازگشتی خواهد بود یعنی اگر پوشه ی ارسالی شما دارای زیر پوشه باشد، انتقال فایل های زیرپوشه ها نیز به همین صورت انجام خواهد شد.
مجددا تاکید می شود در انتخاب و ارسال لینک دقت نمایید زیرا در حال حاضر به هیچ عنوان عملیات انتقال را نمی توان متوقف ساخت.
اگر تصمیم به انتقال تعداد محدودی از فایل های یک کانال یا پوشه را دارید، می بایست آن ها را به صورت مجزا انتخاب و به سیستم ارسال نمایید. در غیر اینصورت تمام فایل های کانال یا پوشه تبدیل خواهند شد.
اگر حین عملیات انتقال، شارژ اکانت شما به اتمام برسد، عملیات انتقال متوقف خواهد شد و ایمیل هشدار اتمام شارژ برای شما ارسال خواهد شد.
برای ادامه عملیات می بایست اکانت خود را به میزان مناسب شارژ نمایید. بلافاصله پس از انجام شارژ، عملیات انتقال ادامه خواهد یافت.
در حال حاضر در این سیستم فقط لینک های کانال ها (و کاربران) یوتیوب پشتیبانی می شود. به زودی پوشه سایت هایی نظیر مگا هم اضافه خواهند شد.
در صورتی که پوشه مدنظر شما در رپیدپارس پشتیبانی نمی شود و سایت لینک شما جزو سایت های پشتیبانی شده رپیدپارس می باشد، لینک پوشه را برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید تا در صورت وجود امکان فنی، پوشه های سایت مدنظر شما نیز به این سیستم اضافه گردد.