با سلام
محدودیت حجم انتقال فایل های تلگرام از طریق ربات رپیدپارس برداشته شد!
طی روزهای گذشته ربات تلگرام رپیدپارس معرفی و توسط کاربران سایت از آن استقبال شد.
یکی از محدودیت های فنی که تلگرام برای ربات ها درنظر گرفته است، محدودیت دریافت ۲۰ مگابایت برای هرگونه فایلی می باشد.
طی درخواست های متعدد کاربران برای دانلود فایل های بیشتر از ۲۰ مگابایت با توجه به دردسرهای دانلود از طریق برنامه تلگرام، ما این موضوع را از لحاظ فنی بررسی کردیم و شروع به مطالعه و امکان سنجی آن نمودیم.
طی چند روز تلاش شبانه روزی و تست های متعدد، ساعاتی پیش، از طریق طراحی سیستمی مجزا و پیاده سازی پروتکل های ارتباطی و رمزنگاری تلگرام و ارتباط مستقیم با سرورهای تلگرام، موفق شدیم تا فایل های موجود در تلگرام را بدون محدودیت حجم، از طریق ربات تلگرام رپیدپارس دانلود نماییم.
در حال حاضر امکان دانلود فایل های بیش از ۲۰ مگابایت (تا حداکثر ۱.۵ گیگابایت که حداکثر ظرفیت فایل در تلگرام است)، از طریق ربات تلگرام رپیدپارس فراهم شده است.
البته باید در نظر داشته باشید برای دانلود فایل های بیش از ۲۰ مگابایت، به علت بار پردازشی اضافی، دانلود فایل ها کندتر خواهد بود. فایل ها به ترتیب ارسال به ربات در صف قرار خواهند گرفت و زمان انتظار تکمیل انتقال، باتوجه به میزان فایل های موجود در صف و حجم فایل شما، ممکن است طولانی گردد.
پس از انتقال فایل ها به سرور رپیدپارس، لینک در بخش مدیریت فایل ها نمایش داده خواهد شد و همچنین از طریق ربات، در تلگرام برای شما ارسال خواهد شد. سپس لینک مستقیم را می توانید با دانلود منیجر خود و با سرعت بسیار بالاتری دانلود نمایید و دیگر با دردسرهای دانلود فایل های حجیم، سرعت پایین و قطع شدن در حین دانلود از تلگرام مواجه نگردید.
توضیحات ربات :
https://rapidpars.com/#p=telegram.page

آدرس ربات :
https://t.me/rapidpars_bot

نام کاربری ربات :
@rapidpars_bot