با سلام

در جهت جلب رضایت کاربران، از این پس در صورت عدم تکمیل فرآیند انتقال تورنت، حجم تورنت برگشت داده می شود.

میزان حجمی که برگشت داده می شود بستگی به میزان دانلود و آپلود تورنت شما دارد.

یک چهارم میزان دانلود + میزان آپلود تورنت محاسبه و مابقی آن به اکانت شما برگشت داده می شود.

طبیعتا اگر میزان یاد شده (یک چهارم دانلود و آپلود) از حجم تورنت بیشتر باشد، حجمی بازگشت داده نخواهد شد.

به عنوان مثال اگر کاربر درخواست تورنتی با حجم ۱۰ گیگابایت را داشته باشد، و به عنوان مثال تا زمان حذف، این تورنت ۶ گیگابایت دانلود و ۲ گیگابایت آپلود داشته باشد،

یک چهارم این میزان (۲ گیگابایت) محاسبه و ۸ گیگابایت به اکانت کاربر برگشت داده می شود.

اما اگر همین تورنت ۸ گیگابایت دانلود و ۳۶ گیگابایت آپلود داشته باشد (مجموعا ۴۴ گیگابایت)، یک چهارم این میزان (۱۱ گیگابایت) از حجم کسر شده (۱۰ گیگابایت) بیشتر است و عملا حجمی برگشت داده نخواهد شد.

البته در صورتی که در حین حذف، یک چهارم مجموع آپلود و دانلود، از حجم کسر شده بابت تورنت بیشتر شده باشد (مثال دوم) حجم اضافی از اکانت کاربر مجددا کسر نخواهد شد.

همچنین باید در نظر داشته باشید، در هنگام درخواست تورنت صرفا ۹۰٪ حجم تورنت از اکانت شما کسر می شود. بنابراین در هنگام برگشت حجم،  براساس همین تعرفه ۹۰٪ حجم به اکانت شما برگشت داده خواهد شد.

همچنین از این پس تمام رخدادهای سیستم تورنت (شامل تکمیل فرآیند انتقال و آماده شدن فایل ها برای دانلود، تمدید خودکار تورنت و یا حذف تورنت) از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید. لطفا از صحت آدرس ایمیل خود از طریق بخش کنترل پنل اطمینان حاصل فرمایید.

در صورت حذف تورنت میزان دانلود و آپلود به صورت مجزا و همچنین حجم بازگشت داده شده، از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

عدم تکمیل فرآیند انتقال تورنت معمولا به علت عدم وجود seed و peer کافی و یا پایین بودن سرعت آن ها اتفاق می افتد که تورنت مربوطه پس از ۷ روز اکانت شما حذف می شود.

البته در مواردی که تورنت شما دارای seed کافی ولی سرعت پایین باشد و همچنین از طریق کنترل پنل، گزینه تمدید خودکار را فعال نموده باشید،

تورنت با کسر حجم مجدد، ۷ روز دیگر تمدید خواهد شد.

این تغییرات صرفا شامل تورنت های بعد از انتشار این خبر خواهد شد.

با تقدیم احترام – رپیدپارس