youtube
با سلام

سایت YouTube.com محبوب ترین سایت اشتراک گذاری محتوای ویدیویی است که سال هاست در رپیدپارس پشتیبانی می شود. به همین دلیل تنظیمات اختصاصی برای دریافت محتوای مدنظر کاربران با کیفیت ها و فرمت های مختلف در بخش کنترل پنل در نظر گرفته شده است.

طی روزهای گذشته تغییرات بسیار مهمی در این بخش اعمال شد.

با توجه به بروزرسانی های دائمی در سایت یوتیوب، برخی از فرمت های قبلی با سایر فرمت ها جایگزین شده اند و همچنین فرمت ها و کیفیت های جدیدتری اضافه گردیده اند.

طی بیش از یک هفته ثبت و آزمایش خروجی های سرورهای یوتیوب، سیستم انتخاب کیفیت و فرمت براساس فرمت های جدید از پایه بازنویسی شد.

در سیستم جدید علاوه بر بروزرسانی کامل فرمت ها، تلاش شده است تا انتخاب کیفیت و فرمت مدنظر کاربران به صورت دقیق تری صورت پذیرد و در صورت عدم وجود  فرمت یا کیفیت انتخابی کاربر، انتخاب فرمت های بعدی ارتباط بیشتری با انتخاب شما داشته باشد.

از طرفی فرمت های سه بعدی نیز به علت عدم حضور در خروجی های فعلی یوتیوب حذف شده اند.

انتخاب های قبلی کاربران در بخش فرمت ها در صورت نیاز اصلاح شده است.

لذا توصیه می کنیم یکبار تنظیمات انتخاب فرمت یوتیوب خود را از بخش کنترل پنل سایت بررسی نمایید.

بهتر است جهت دریافت بروزرسانی پنل، در مرورگر خود در پنجره سایت، کلید های CTRL + R را یک بار فشار دهید.

ضمنا محتوای پیش فرض جهت سازگاری بیشتر با پخش کننده های تصویری، فرمت MP4 در نظر گرفته شده است. هرچند برای برخی از ویدیوها ممکن است بالاترین کیفیت مربوط به فرمت  WebM باشد (در این خصوص الزامی وجود ندارد). به همین دلیل گزینه جدیدی اضافه شده است که با انتخاب آن بالاترین کیفیت چه برای صوت و چه تصویر انتخاب می شود . حال ممکن است خروجی در فرمت MP4 باشد یا WebM

البته در صورت تفاوت بالاترین کیفیت صدا و تصویر، فایل نهایی MKV خواهد بود که نیاز به پخش کننده های بروزتری دارد.

در صورتی که فرمت یا کیفیت جدید را سراغ دارید که در سیستم رپیدپارس پشتیبانی نمی شود، لینک خود را همراه با توضیحات کامل از طریق بخش تماس با ما، ارسال نمایید تا در اولین فرصت بررسی شود.