magnet-512

با سلام

طی سال های گذشته بهبودهای زیادی در بخش تورنت سایت ایجاد شده است. تا کنون آدرس های Magnet در رپیدپارس پشتیبانی نمی شدند و کاربران صرفا امکان استفاده از فایل های تورنت را با پسوند .torrent داشتند.

برای آدرس های Magnet دو سایت معرفی شده بودند که اخیرا متوجه شدیم در بسیاری از اوقات کند عمل می کنند و یا لینک هایشان که غالبا از سایت torcache.net  است، دچار خطای 404 می شوند.

لذا تصمیم به ایجاد راه حلی داخلی برای پشتیبانی از لینک های مگنت گرفتیم. ساعاتی پیش سیستم پشتیبانی از لینک های مگنت نیز به صورت آزمایشی فعال شد.

با فعال شدن این ویژگی و پشتیبانی از آدرس های مگنت، اضافه کردن تورنت ها برای کاربران بسیار راحت تر خواهد شد. البته باید نکاتی را مد نظر داشته باشید:

۱ – به خاطر طراحی این پروتکل و عدم همراه بودن اطلاعات تورنت در آدرس های مگنت، دریافت اطلاعات تورنت معمولا بین چند ثانیه تا چند ساعت (و بعضا زمان نامحدود) طول خواهد کشید. لذا در ابتدای اضافه شدن تورنت ها از طریق آدرس مگنت، حجم تورنت صفر نمایش داده خواهد شد.

۲ – در صورتی که عملیات پیداکردن اطلاعات مگنت به طول بیانجامد، پس از ۲۴ الی ۴۸ ساعت، تورنت ناقص تلقی شده و حذف خواهد شد.

۳ – در صورتی که پس از دریافت اطلاعات حجم اکانت شما کافی نباشد و یا تورنت مغایر قوانین سایت باشد، بلافاصله تورنت حذف خواهد شد.

همچنین طی هفته اخیر سیستم عیب یابی و ثبت وقایع جدید طراحی و به بخش تورنت اضافه گردید و تلاش شد تا حدامکان سیستم تورنت براساس خروجی این سیستم، بهبود یابد.

در هنگام ورود اطلاعات تورنت، در بسیاری از اوقات کاربران اطلاعات اشتباه و یا فایل خراب وارد می کنند. تا حد امکان پیام هایی که نمایش داده میشوند ویرایش و با پیام های مرتبط تر و دارای راهنمایی جامع تری جایگزین شدند.

البته شما می توانید در صورت هرگونه مشکل و یا سوال در این رابطه، با بخش پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و فایل و یا آدرس تورنت خود را ارسال نمایید.

بخش پشتیبانی در اولین فرصت مشکل شما را بررسی و راهنمایی لازم را برای شما ارسال خواهند کرد.