با سلام

طی هفته ی اخیر بروز رسانی های زیادی در پنل سایت و زیرساخت های دانلود ایجاد شد که مختصری از آن در ادامه برای اطلاع شما عزیزان بیان می شود:
نکته : برای بارگزاری و بروزرسانی پنل سایت، لطفا کلید های CTRL + R را در مرورگر خود فشار دهید.

۱ – نمایش علت عدم تبدیل لینک: برخی از سایت های پشتیبانی شده نظیر NitroFlare علیرغم تهیه تعداد زیادی اکانت، ترافیک اکانت هایشان ممکن است شب ها به اتمام برسد. از این پس در صورت اتمام ترافیک اکانت اینگونه سایت ها، پیغام مناسبی جهت اطلاع کاربر نمایش داده می شود تا کاربر متوجه علت دقیق عدم تبدیل لینک گردد و بین اشکال در لینک و اتمام ترافیک سایت مورد نظر تفاوت مشخص گردد.

۲ – نمایش علت کسر حجم برای سایت های دارای ضریب: از میان سایت های پشتیبانی شده تعداد کمی از آن ها به علت هزینه بالای اکانت و محدودیت ترافیک هر اکانت و همچنین تجربه و ریسک بسته شدن متعدد اکانت هایشان، صرفا به درخواست کاربران پشتیبانی می گردند. برای این سایت ها ضریب ۲ برابر در نظر گرفته شده است (عملا ۱.۸ لینک عادی محاسبه می شود). این سایت ها در صفحه ی اصلی سایت مشخص شده اند. با اینحال تعدادی از کاربران بدون توجه به این موضوع، اظهار بی اطلاعی و حتی اشتباه در محاسبه ی حجم را بیان می کردند. از این پس در صورت تبدیل لینک از این سایت ها، پیام مناسبی نمایش داده خواهد شد

۳ – صفحه بندی در بخش مدیریت فایل ها (نسخه سبک): در این بخش از این پس، به صورت صفحه های ۵۰ تایی فایل های خود را مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب صفحه ی جدید از شماره صفحات پایین این بخش میتوانید استفاده نمایید.

۴ – امکان انتخاب ترتیب نمایش فایل ها: در بخش مدیریت فایل ها(نسخه سبک) می توانید از نوار پایین صفحه نوع ترتیب نمایش فایل ها را به ترتیب صعودی و نزولی براساس زمان ایجاد، زمان انقضای لینک ، حجم لینک و نام لینک مرتب نمایید.

۵ – بروزرسانی بخش تبدیل سایت های ویدیوی: این بخش مورد بازنگری مجدد و بروزرسانی دوره ای قرار گرفت تا لینک های کاربران، با دقت و کیفیت و سرعت بهتری به لینک مستقیم تبدیل شوند. برای این بخش پلتفرم واحدی طراحی شد تا هم بروزرسانی ها سریعتر اعمال شود و هم عملکرد این بخش بهبود محسوسی پیدا کند.

در این بخش تلاش شده است از بالاترین کیفیت های ارائه شده ی یوتیوب تا حد 8K نیز پشتیبانی گردد. لینک زیر یک ویدیو با کیفیت 8k (تعداد پیکسل ۷۶۸۰ ٓدر ۴۳۲۰) می باشد که به خوبی با بالاترین کیفیت قابل تبدیل و دانلود می باشد:

با توجه به درخواست های کاربران، فرمت پیش فرض mp4 تعیین شده است و سرور در حالت عادی تمام تلاش خود را برای دریافت و یا تبدیل لینک های یوتیوب به فرمت mp4 خواهد داشت. با اینحال طبق مشاهدات ما، ممکن است فرمت webm کیفیت بهتری را در اختیار شما قرار دهد. لذا اگر مشکلی در پخش فرمت webm ندارید و تمایل به دریافت بهترین کیفیت لینک های انتخابی خود را دارید، انتخاب فرمت webm را از بخش کنترل پنل به شما توصیه می کنیم!

۶ – تصحیح انتخاب گر کیفیت یوتیوب: مدت ها پیش به درخواست کاربران، در بخش کنترل پنل، ‌انتخاب گر فرمت یوتیوب اضافه شده بود. پس از بروزرسانی های متعدد برنامه مربوط به این سایت (به علت تغییرات دائمی این سایت)، عملکرد این بخش دچار اختلال شده بود. این بخش نیز مورد بازبینی و بازنویسی دقیق قرار گرفت و عملکرد آن نیز اصلاح گردید.

۷ – بروز رسانی بخش تبدیل لینک: بخش تبدیل لینک نیز دچار اصلاحاتی شد تا سازگاری بیشتری با لینک های سایر سایت ها، به خصوص لینک های مستقیم انجام پذیرد.

۸ – اصلاح گذرگاه سامان:‌ در رپیدپارس امکان استفاده از گذرگاه های ملت و پاسارگاد بدون هزینه ی اضافی وجود دارد. با اینحال یک گذرگاه نیز از بانک سامان تهیه شده است که البته کارمزد یک درصدی دارد. اخیرا این گذرگاه با مشکل مواجه شده بود که با پیگیری انجام شده، مشکل گذرگاه سامان نیز رفع گردید.

۹ – تغییرات ظاهری پنل : اصلاحات ساختاری بر روی فونت ها و بخش های ظاهری پنل سایت انجام شد. همچنین در اسکریپت های پنل بهینه سازی هایی انجام شد و در نهایت با بینه سازی خروجی پنل، سرعت لود پنل همچنان افزایش یافت.

۱۰ – بروزرسانی قوانین سایت: چند مورد جزیی به قوانین سایت اضافه شده است که مطالعه ی دقیق این بخش را به کاربران توصیه می کنیم. استفاده از خدمات رپیدپارس صرفا با اطلاع و پذیرفتن این قوانین صورت می گیرد.

در پایان اگر در موارد و تغییرات انجام شده یا سایر موارد مرتبط با حوزه ی فعالیت سایت، هرگونه نظر یا پیشنهادی دارید، لطفا به صورت کامل، مطالب خود را از بخش تماس با ما برای ما ارسال نمایید.
پیشنهادات و نظرات شما ثبت خواهند شد و پس از اولویت بندی و در صورت وجود امکان فنی و مدیریتی اعمال خواهد شد.
بسیاری از تغییرات و بروزرسانی های انجام شده به درخواست و یا پیشنهادات کاربران صورت گرفته است.
امیدواریم تلاش های شبانه روزی ما طی هفته های آتی، تجربه ی استفاده از خدمات رپیدپارس را برای شما آسان تر و لذت بخش تر نماید.